Reklamační řád
internetové nákupní galerie shopee.cz
Jak vyplývá z Všeobecných obchodních podmínek, je Provozovatel internetové galerie společnost shopee.cz . zprostředkovatelem koupě zboží mezi Kupujícím a Prodávajícími z Asie, a to tak, že tato společnost zprostředkovává Kupujícím nákup zboží od Dodavatelů, t.j. objedná za ně zboží u Dodavatele a zaplatí za ně kupní cenu, popřípadě zboží reklamuje.
S ohledem na shora uvedené, nelze u Provozovatele reklamovat:
a) kvalitu a jakost zboží,
b) soulad zboží s českými či evropskými normami a standardy.
Reklamace dodaného zboží (nároky z odpovědnosti za vadu zboží a za případnou škodu způsobenou vadou zboží) řeší Kupující samostatně přímo s asijským Dodavatelem zboží.
U Provozovatele je možno reklamovat:
a) nedodání zboží,
b) prodlevu s dodáním zboží,
c) dodání jiného zboží,
To vše za podmínek stanovených ve Všeobecných obchodních podmínkách společnosti shopee.cz . pro užití internetové galerie www.shopee.cz
U nedodání zboží je možno řešit reklamaci:
a) výzvou k opětovnému objednání zboží; Provozovatel na své náklady objedná zboží opětovně
b) výzvou k vrácení peněz s uvedením čísla účtu, na který mají být peníze vráceny
Přičemž v případě, že Kupujícím není zboží doručeno ve lhůtě 90 dní od učinění objednávky (kterou se rozumí doručení výběru zboží na internetové galerii Zprostředkovatele Kupujícím Zprostředkovateli a současné úhrady částky představující součet odměny za zprostředkování a kupní ceny za zboží od Dodavatele na účet Zprostředkovatele), můžou Kupující požádat Zprostředkovatele o vrácení peněz v plné výši nebo o opětovné objednání zboží od Dodavatele. Peníze se v takovém případě vrací na bankovní účet, který za tím účelem Kupující sdělí.
Reklamovat lze e-mailem: support@shopee.cz .
Reklamace se podává na řádně a čitelně vyplněném Reklamačním protokolu.
Provozovatel o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu poskytnuté služby. Maximální lhůta k vyřízení reklamace je 30 dní.
U oprávněných reklamací se provozovatel zavazuje vrátit peníze na účet uvedený v reklamaci do pěti pracovních dní po vyřízení reklamace. Peníze nelze vrátit v hotovosti, pouze převodem na účet.
Reklamace dále upravena ve Všeobecných obchodních podmínkách, které si prosím pozorně přečtěte.
Vzájemné spory mezi Kupujícím a Provozovatelem mohou být řešeny před obecnými soudy nebo mimosoudním řešením spotřebitelských sporů
prostřednictvím České obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, více informací najdete na www.coi.cz
Email Reklamace : Support@Shopee.cz
Shopee.cz ., IČO: 08928398
Sídlo: Středová 4786 zlín 76005
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 01. 05. 2016.