Reklamace a vrácení zboží

Toto je ukázková stránka.

Přehled
Naše politika vrácení peněz a vrácení trvá 14 dní. Pokud od nákupu uplynulo 14 dní, nemůžeme vám nabídnout plnou náhradu nebo výměnu.

Abyste měli nárok na vrácení, musí být vaše položka nepoužitá a ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi. Musí být také v originálním balení.

Některé druhy zboží jsou osvobozeny od vracení. Zboží podléhající rychlé zkáze, jako jsou potraviny, květiny, noviny nebo časopisy, nelze vrátit. Rovněž nepřijímáme produkty, které jsou intimním nebo hygienickým zbožím, nebezpečnými materiály nebo hořlavými kapalinami či plyny.

Další nevratné položky:

Dárkové karty
Softwarové produkty ke stažení
Některé předměty pro zdraví a osobní péči
K dokončení vrácení potřebujeme účtenku nebo doklad o nákupu.

Váš nákup prosím neposílejte zpět výrobci.

Existují určité situace, kdy jsou poskytovány pouze částečné náhrady:

Kniha s patrnými známkami používání
CD, DVD, kazeta VHS, software, videohra, kazeta nebo vinylová deska, která byla otevřena.
Jakákoli položka, která není v původním stavu, je poškozená nebo chybí části z důvodů, které nebyly způsobeny naší chybou.
Jakékoli zboží, které je vráceno více než 14 dní po doručení
Vrácení peněz
Jakmile bude vaše vrácené zboží přijato a zkontrolováno, zašleme vám e-mail s oznámením, že jsme obdrželi vaši vrácenou položku. Budeme vás také informovat o schválení nebo zamítnutí vaší refundace.

Pokud budete schváleni, bude vaše refundace zpracována a kredit bude automaticky připsán na vaši kreditní kartu nebo původní způsob platby během určitého počtu dní.

Pozdní nebo chybějící vrácení peněz
Pokud jste ještě neobdrželi refundaci, nejprve znovu zkontrolujte svůj bankovní účet.

Poté kontaktujte společnost, která vydala vaši kreditní kartu, může nějakou dobu trvat, než bude vaše refundace oficiálně odeslána.

Dále kontaktujte svou banku. Před odesláním refundace často trvá určitá doba na zpracování.

Pokud jste toto vše provedli a stále vám nebyly vráceny peníze, kontaktujte nás na {e-mailové adrese}.

Prodat předměty
Peníze lze vrátit pouze za zboží s běžnou cenou. Výprodejové položky nelze vrátit.

Výměny
Položky vyměníme pouze v případě, že jsou vadné nebo poškozené. Pokud ji potřebujete vyměnit za stejnou položku, pošlete nám e-mail na adresu {e-mailová adresa} a zašlete položku na adresu: {fyzická adresa}.

Dárkové předměty
Pokud byla položka při nákupu označena jako dárek a byla odeslána přímo vám, obdržíte dárkový kredit v hodnotě vráceného zboží. Po obdržení vráceného zboží vám bude zaslán dárkový certifikát.

Pokud položka nebyla při nákupu označena jako dárek nebo si dárce nechal objednávku odeslat, aby vám ji dal později, vrátíme dárci peníze a on se dozví o vašem vrácení.

Vrácení zásilky

Budete odpovědní za uhrazení vlastních nákladů na dopravu za vrácení položky. Náklady na dopravu jsou nevratné. Pokud obdržíte náhradu, náklady na zpáteční dopravu budou odečteny z vaší refundace.

V závislosti na tom, kde žijete, se může doba, za kterou se k vám vyměněný produkt dostane, lišit.

Pokud vracíte dražší zboží, můžete zvážit použití sledovatelné přepravní služby nebo si zakoupit pojištění přepravy. Nezaručujeme, že obdržíme vaši vrácenou položku.

Potřebovat pomoc?
V případě dotazů týkajících se vrácení peněz a vracení nás kontaktujte na support@shopee.cz.