Kontakt

Kontakt
Centrum nápovědy

Zde najdete nejčastější pomoc rychle a snadno.

Odpovědi na běžné nákupní dotazy

Odesíláte zboží na dobírku?

Bohužel ne, je to zapříčiněno velkým množstvím nevyzvednutých zásilek z tohoto důvodu máme pouze platby předem. 

 
Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Doručení je u každého produktu jiné, většinou je to v rozmezí 10-30 dní od odeslání objednávky, maximální doba doručení je 60 dnů.

 
Kdo mi doručí balíček?

Pro doručování zásilek používáme Českou poštu, konkrétně Balík do ruky. Balíček Vám tak bude doručen přímo do rukou.

Jak sledovat objednávku?

Chcete-li zjistit stav objednávky, navštivte stránku sledování zásilky a zadejte prosím své číslo objednávky do rámečku níže a stiskněte tlačítko “Sledovat”. Číslo objednávky najdete na potvrzení objednávky, které Vám bylo zasláno emailem.

 
Jak zrušit objednávku?

Vámi vytvořenou objednávku lze zrušit, pokud ještě nebyla odeslána. V momentě, kdy odesíláme objednávku, se již nedá zrušit. O Zrušení nám napište na náš kontaktní email.

Support@Shopee.cz
Kdy bude moje objednávka odeslána?

Objednávky jsou obvykle odesílány do 24 hodin ode dne objednání.

 
Odkud jsou produkty odesílány?

Spolupracujeme s mnoha zahraničními dodavateli, od kterých je zboží zasíláno přímo z jejich skladů k Vám, našim zákazníkům. Tím dosahujeme tak nízkých cen a poštovného zdarma.

 
Odkud jsou produkty odesílány?

Spolupracujeme s mnoha zahraničními dodavateli, od kterých je zboží zasíláno přímo z jejich skladů k Vám, našim zákazníkům. Tím dosahujeme tak nízkých cen a poštovného zdarma.

 
Které platební metody přijímáte?

Přijímáme pouze platbu předem na náš účet a platbu platební kartou nebo zrychleným převodem. Platbu na dobírku z důvodu velkých množství nevyzvednutých zásilek nemáme.

 
Nejsem spokojen s produktem, co dělat?

Napište nám na email, pokud nejste spokojeni s produktem, zašleme Vám nové zboží zcela zdarma.

  
Kdy mám nárok na vrácení zboží?

Zboží můžete vrátit do 14 dnů od doručení, pokud máte zakoupené rozšířené vrácení, můžete vrátit zboží do 30 dnů od doručení.

   
Co dělat, když jsem neobdržel jsem balíček?

Pokud Vám balíček nepřišel a je to již přes 50 dní, co jste od nás přijali email s informací, že balíček byl expedován, podívejte se prosím na nejbližší poštu. Nevíme, čím to přesně je, ale v určitých případech je balíček doručen na nejbližší poštu zákazníka ale zákazník o tom nedostane žádnou informaci.

    
Jakým způsobem vracíte peníze?

Peníze vracíme pouze převodem na bankovní účet, který bude na Vámi zaslaném reklamačním formuláři.

     
Kdy mám nárok na reklamaci zboží?

Zboží můžete reklamovat do 2 let od doručení, pokud máte zakoupené rozšířenou reklamaci, můžete vrátit zboží 3 let dnů od doručení. Reklamace se stahuje pouze na chybu zboží.

      
Jak zrušit objednávku po odeslání?

Bohužel po odeslání zásilky se již objednávka nedá zrušit. Jediná možnost je počkat až bude produkt doručen a poté nám ho vrátit do 14 dnů a nechat si vrátit peníze.

        
Jak zjistím stav vrácení zboží?

Většinou to poznáte tak že Vám přijdou peníze na účet, jelikož emaily s uznanou nebo zamítnutou reklamací nezasíláme. Pokud se tak nestane do 14 dnů, tak nás prosím kontaktujte na náš email.

          

Stále potřebujete pomoc?

Spojte se s námi

Support@Shopee.cz .
Facebook : https://www.facebook.com/shopee.cz