Kontakt Centrum nápovědy

Zde najdete nejčastější pomoc rychle a snadno.

Odpovědi na běžné nákupní dotazy

Bohužel ne, je to zapříčiněno velkým množstvím nevyzvednutých zásilek z tohoto důvodu máme pouze platby předem. 

Doručení je u každého produktu jiné, většinou je to v rozmezí 10-30 dní od odeslání objednávky, maximální doba doručení je 60 dnů.

Pro doručování zásilek používáme Českou poštu, konkrétně Balík do ruky. Balíček Vám tak bude doručen přímo do rukou.

Chcete-li zjistit stav objednávky, navštivte stránku sledování zásilky a zadejte prosím své číslo objednávky do rámečku níže a stiskněte tlačítko “Sledovat”. Číslo objednávky najdete na potvrzení objednávky, které Vám bylo zasláno emailem.

Vámi vytvořenou objednávku lze zrušit, pokud ještě nebyla odeslána. V momentě, kdy odesíláme objednávku, se již nedá zrušit. O Zrušení nám napište na náš kontaktní email.

Objednávky jsou obvykle odesílány do 24 hodin ode dne objednání.

Spolupracujeme s mnoha zahraničními dodavateli, od kterých je zboží zasíláno přímo z jejich skladů k Vám, našim zákazníkům. Tím dosahujeme tak nízkých cen a poštovného zdarma.

Spolupracujeme s mnoha zahraničními dodavateli, od kterých je zboží zasíláno přímo z jejich skladů k Vám, našim zákazníkům. Tím dosahujeme tak nízkých cen a poštovného zdarma.

Přijímáme pouze platbu předem na náš účet a platbu platební kartou nebo zrychleným převodem. Platbu na dobírku z důvodu velkých množství nevyzvednutých zásilek nemáme.

Napište nám na email, pokud nejste spokojeni s produktem, zašleme Vám nové zboží zcela zdarma.

Zboží můžete vrátit do 14 dnů od doručení, pokud máte zakoupené rozšířené vrácení, můžete vrátit zboží do 30 dnů od doručení.

Pokud Vám balíček nepřišel a je to již přes 50 dní, co jste od nás přijali email s informací, že balíček byl expedován, podívejte se prosím na nejbližší poštu. Nevíme, čím to přesně je, ale v určitých případech je balíček doručen na nejbližší poštu zákazníka ale zákazník o tom nedostane žádnou informaci.

Peníze vracíme pouze převodem na bankovní účet, který bude na Vámi zaslaném reklamačním formuláři.

Zboží můžete reklamovat do 2 let od doručení, pokud máte zakoupené rozšířenou reklamaci, můžete vrátit zboží 3 let dnů od doručení. Reklamace se stahuje pouze na chybu zboží.

Bohužel po odeslání zásilky se již objednávka nedá zrušit. Jediná možnost je počkat až bude produkt doručen a poté nám ho vrátit do 14 dnů a nechat si vrátit peníze.

Většinou to poznáte tak že Vám přijdou peníze na účet, jelikož emaily s uznanou nebo zamítnutou reklamací nezasíláme. Pokud se tak nestane do 14 dnů, tak nás prosím kontaktujte na náš email.

 
Stále potřebujete pomoc?

Spojte se s námi

Support@Shopee.cz . Facebook : https://www.facebook.com/shopee.cz