DODACÍ PODMÍNKY

shopee.cz není prodejce zboží. Na stránkách www.shopee.cz prezentujeme nabídky jednotlivých prodejců, kteří zboží zasílají zdarma přímo na adresu zákazníka podle následujících dodacích podmínek:

Vyhledáváme a inzerujeme nejvýhodnější nabídky produktů. Nemusíte se proto obávat poštovného ani u objednávek v nižší hodnotě. Zboží vám doručí státní podnik Česká pošta a to přímo do vaší schránky.

  • Doba dodání je uvedena u každého produktu a pohybuje se v rozmezí 5-45 pracovních dní. U ostatního zboží je dodací doba individuálně uvedena u produktů podle dodavatele a období v roce(Vánoce, jiné svátky). Uváděné dny dodání jsou počítány vždy ode dne odeslání. Nejzazší doba dodání činí 60 pracovních dní.

 

  • Vzhledem k tomu, že je zboží zasíláno z Asie, Taiwanu, USA nedokážeme jakkoliv změnit lhůtu pro doručení. Berte proto lhůtu 5 – 45 pracovních dní jako orientační, nikoliv závaznou.

 

  • Tato dodací lhůta se může prodloužit vlivem svátků, prázdnin, Vánoc nebo vlivem poštovních služeb. Prodloužení dodací lhůty není v žádném případě porušením dodacích podmínek.

 

  • Naše společnost není prodejce zboží a nemá vliv na průběh dodání. Z naší strany dokážeme prověřit, zda byla objednávka prodejcem expedována ale vzhledem k tomu, že je zboží zasíláno z Asie, Taiwanu, USA nedokážeme jakkoliv změnit lhůtu pro doručení.

 

  • Pokud není zákazníkovi zboží prodejcem doručeno chybou prodejce (neodesláním) nebo chybou doručovacích služeb ve lhůtě 90 dní od odeslání, má nárok zákazník na vrácení plné ceny za nedodané zboží. Tuto náhradu následně na základě žádosti zákazníka provádí naše společnost ve lhůtě 14 pracovních dní zpět stejnou platební metodou, kterou zákazník objednávku uhradil.

 

  • Zásilka je doručena(uložena k vyzvednutí) zákazníkovi Českou poštou, občas to pracovník České pošty nechává na poště a je nutné si proto kontrolovat schránku.
  • Zboží dodává Dodavatel. Obvyklá dodací doba je uvedena u každého produktu. Zákazníci mohou zažádat o znovuzaslání zboží, refundaci kuponem nebo vrácení peněz v případě, kdy není zásilka doručena do 60 dnů ode dne odeslání.
  • V případě poškození obalu trvejte na překontrolování obsahu zásilky s pracovníkem České pošty a sepište protokol
  • V případě ztráty zásilky při přepravě zasíláme na své náklady zákazníkovi zboží nové, v tomto případě je potřeba počítat s prodloužením dodací lhůty
  • Objednávky s vyšší hodnotou mohou být celně projednány, vyměřené CLO a DPH zákazníkovi kompenzujeme. Pravděpodobnost celního projednání u objednávek do hodnoty 1500 Kč je z naší zkušenosti méně než 0,1%

Platba bankovním převodem (předem)

  1. Po přijetí objednávky vám zašleme potvrzovací email se shrnutím objednaného zboží, kde si můžete zkontrolovat vaše doručovací údaje. V tomto emailu také naleznete pokyny k platbě. Číslo objednávky je variabilním symbolem pro platbu a na základě variabilního symbolu dochází k automatickému párování plateb v našem systému, snažte se prosím uvést do variabilního symbolu (VS) správné číslo objednávky.
  2. Po přijetí platby na náš účet dojde k expedici vaší objednávky.Uvádějte variabilní symbol vaší objednávky.
  3. Zboží je předáno k odeslání až po přijetí peněz na našem bankovním účtě.

Platba Online platba (kartou, rychlý převod) – Doporučujeme

  • Můžete zaplatit online předem, ihned po zaplacení je objednávka předána k odeslání a balíček bude u u vás doma rychleji než platbou běžným převodem.
  • Vybrat si můžete z několika způsobu online převodu, nejpopulárnější je platba kartou, kde stačí zadat číslo vaší karty, datum expirace a nakonec ochranné číslo na zadní straně karty.
  • Další platby jsou například rychlým převodem ČSOB, Fio, Equa bank a mnoho dalších.