Obchodní podmínky – služby virtuální galerie

Obchodní podmínky – služby virtuální galerie

    • Pojmy:
  • Obchodní podmínky – tyto všeobecné obchodní podmínky.
  • Poskytovatel - Messaoud Guettaf Temam -  08928398
  • Uživatel – fyzická osoba, která uzavírá s poskytovatelem smlouvy o službě
  • Smlouva o službách – smlouva uzavřená mezi poskytovatelem a uživatelem o poskytování služeb.
  • Občanský zákoník – zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
  • Služby – plnění poskytovatele ze smlouvy o poskytování služeb směrem k uživatelům specifikované v bodě 2. obchodních podmínek.
  • Uživatelský účet – virtuální prostředí, které je uživatelům poskytováno na základě smlouvy o službách poskytovatele
  • Elektronická adresa uživatele – adresa, kterou uživatel uvedl v registračním formuláři
  • Helpdesk – místo pro elektronickou komunikaci mezi uživatelem a poskytovatelem, adresa support@shopee.cz

    • 1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
  • 1.1 Tyto obchodní podmínky poskytovatele upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 občanského zákoníku vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o službách uzavírané mezi poskytovatelem a uživatelem.
  • 1.2 Služby jsou poskytovatelem dostupné prostřednictvím virtuálního prostoru, který je dostupný na internetové adrese www.shopee.cz.
  • 1.3 Obchodní podmínky se týkají případů, kdy osoba, která je uživatelem služeb, je fyzická, která jedná mimo podnikatelskou činnost a právnickou osobou či osobou, která jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání.
  • 1.4 Ustanovení odchylky od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě o službách. Odchylná ujednání ve smlouvě o službách mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
  • 1.5 Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o službách. Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouva o službách se uzavírá v českém jazyce.
  • 1.6 Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Toto ustanovení nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

    • 2. SLUŽBY
  • 2.1 Na základě smlouvy o službách poskytuje poskytovatelé uživatelů následující služby:
  • a) zřízení uživatelského účtu
  • b) správa uživatelského účtu
  • c) služby uživatelského účtu
  • d) informace o službách nákupní galerie www.shopee.cz
  • 2.2 Informace o obsahu jednotlivých služeb jsou vymezeny v těchto obchodních podmínkách nebo v uživatelském účtu. Rozsah služeb se může nabízet v závislosti na jejich využívání.
  • 2.3 Poskytovatel si vyhrazuje právo na základě smlouvy o službách poskytovat pouze některé ze služeb uvedených v bodě 2.1 obchodních podmínek.

    • 3. UŽIVATELSKÝ ÚČET
  • 3.1 Na základě řádné registrace uživatele vyčlení poskytovatele ve svém virtuálním prostoru jeho část (uživatelský účet), kterou může uživatel využívat v rozsahu těchto obchodních podmínek a dalších vnitřních pravidel poskytovatele pro tento účel vydaných.
  • 3.2 Při registraci je uživatel povinen všechny údaje uvádět správně a pravdivě. Údaje uvedené v uživatelském účtu je uživatel při jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené v uživatelském účtu jsou poskytovatelem uživatelem za správné. Poskytovatel nese odpovědnost za škodu, která získá uživatel z důvodu nesprávných informací v uživatelském účtu.
  • 3.3 Při registraci vyplní uživatel objednávkový nebo registrační formulář. Poskytovatel si vyhrazuje právo při registraci prostřednictvím objednávkového uživatele zřídit omezenou verzi uživatelského účtu, která poskytuje kompletní nabídku poskytovaných služeb. Poskytovatel si vyhrazuje právo v registračním formuláři požádat a poskytnout uživateli další informace potřebné ke splnění povinností, které mu vyplývají z platných právních předpisů a uzavřeného smluvního vztahu.
  • 3.4 Uživatel má možnost zvolit si z následujícího výběru typu účtů:
  • a) nákupní
  • b) prodejní
  • c) logistický
  • d) affiliateský
  • e) individuální se specifikací činnosti
  • 3.5 Před odesláním formuláře je možné provést kontrolu a změnit údaje, které do něj vložil, a to s ohledem na uživatele zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do formuláře. Formulář odešle uživatel poskytovateli kliknutím na tlačítko „Pokračovat“. Tímto bodem jsou údaje uvedené ve formuláři poskytovatele dotazy za správné.
  • 3.6 Poskytovatel po obdržení a kontrole uživatelů elektronické pošty, na jeho elektronickou adresu, potvrdíte zřízení uživatelského účtu a možnost využívání dalších služeb a jejich podmínek. Tímto bodem je registrace považována za řádnou dle bodu 3.1 obchodních podmínek.
  • 3.7 Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečený uživatelským jménem a heslem. Uživatel je povinen zachovat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu k jeho uživatelskému účtu.
  • 3.8 Uživatel není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
  • 3.9 Poskytovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy uživatel poruší své povinnosti ze smlouvy o službách.
  • 3.10 Uživatel bere na, že uživatelský účet nemusí být dostupný na potřeběXNUMX a to zejména s ohledem na údržbu hardwarového a softwarového vybavení poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob, které jsou subdodavateli poskytovatelů.

    • 4. UZAVŘENÍ SMLOUVY O SLUŽBÁCH
  • 4.1 Veškerá prezentace služeb umístěných ve virtuálním prostoru poskytovatele, včetně uživatelského účtu uživatele je pozitivního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít smlouvu o službách ohledně těchto služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  • 4.2 Služby poskytované poskytovatelem na základě smlouvy o službách jsou zdarma. Tímto ustanovením není omezena možnost uživatele uzavřít poskytovatelem úplatnou smlouvu o službách za individuálně sjednaných podmínek.
  • 4.3 Smluvní vztah mezi poskytovatelem a uživatelem vzniká řádnou registrací dle bodu 3.6 obchodních podmínek.
  • 4.4 Uzavření smlouvy o službách uživatel souhlasí s podmínkami úschovy, více zde.
  • 4.5 Uživatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy o službách. Náklady vzniklé uživatele při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy o službách (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí uživatel sám.

    • 5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY O SLUŽBÁCH
  • 5.1 Uživatel může odstoupit od smlouvy o službách, kdykoli během jejího trvání. Poskytovatel si vyhrazuje právo vyřídit odstoupení od smlouvy ve lhůtě, která je k tomu přiměřená vzhledem k typu uživatelského účtu vybraného uživatele. Lhůta na vyřízení odstoupení od smlouvy o službách se prodlužuje o dobu, která je potřebná pro vypořádání nevypořádaných závazků mezi poskytovatelem a uživatelem.
  • 5.2 Pro odstoupení od smlouvy o službách může uživatel využít vzorový formulář poskytovaný poskytovatelem, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od smlouvy o službách může uživatel zasílat na adresu elektronické pošty poskytovatele prostřednictvím helpdesku.
  • 5.3 V případě odstoupení od smlouvy o službách se smlouva od počátku ruší. A pokud je to vzhledem k charakteru možného, ​​vrátí si strany poskytnuté plnění, a to do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od smlouvy o službách. Odstoupí-li uživatel od smlouvy o službách, nese náklady spojené s vrácením plnění poskytovatelů. Místo pro vrácení plnění je sídlo poskytovatele.

    • 6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
  • 6.1 Ač se v rámci smlouvy o službách nejedná o platném plnění, je-li to dle charakteru poskytovaných služeb možné a přiměřené, respektuje poskytovatel pravidel ohledně práv a povinností vyplývajících z vadného plnění, jenž se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů). Možnost a přiměřenost ohledně práv a povinností vyplývajících z vadného plnění posuzuje poskytovatele.
  • 6.2 Právo z odpovědnosti za vady v rozsahu bodu 6.1 obchodních podmínek se uplatňují u poskytovatele elektronicky prostřednictvím helpdesku nebo v jeho sídle.
  • 6.3 Poskytovatel je povinen vydat potvrzení o tom, kdy uživatel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace uživatel požaduje a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato potvrzení jsou zasílána elektronicky prostřednictvím helpdesku na elektronickou adresu uživatele.
  • 6.4 Uživatel poskytuje poskytovateli, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbou uživatel nemůže změnit bez souhlasu poskytovatele.

    • 7. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI
  • 7.1 Poskytovatel není ve vztahu k uživateli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. XNUMX písm. e) občanského zákoníku.
  • 7.2 Vyřizování stížností uživatelů zajišťuje poskytovatel prostřednictvím helpdesku. Informace o vyřízení stížnosti uživatele zašle poskytovatel na elektronickou adresu uživatele.
  • 7.3 Je-li dle charakteru poskytovaných služeb je možné a vhodné k mimosoudnímu řešení sporů ze smlouvy o službách příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https:/ /adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi poskytovatelem a uživatelem ze smlouvy o službách.
  • 7.4 Je-li dle charakteru poskytovaných spotřebitelských služeb je možné a vhodné je i jako Evropské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz kontaktní místo podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line ao změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  • 7.5 Uzavření smlouvy o službách souhlasí uživatel s podmínkami zpracování osobních údajů.
  • 7.6 Pokud je nutné, aby v procesu doručování zásilek mezi uživateli proběhlo celní řízení, uzavřením smlouvy o službách zároveň zplnomocňuje uživatele poskytovatele k tomu, aby ho zastupoval v celním řízení, a to v rozsahu všech potřebných úkonů k propuštění zboží do volného oběhu, resp. k těmto úkonům jménem uživatele zmocňoval třetí osoby, zejména provozovatele poštovních služeb. Jedná se zejména o zastoupení v celním řízení, platbu celního dluhu, ev. jiných poplatků souvisejících s celním projednáním.

    • 8. DORUČOVÁNÍ
  • 8.1 Uživatelé mohou být doručováni na elektronickou adresu uživatele.

    • 9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
  • 9.1 Pokud vztah založený smlouvou o službách obsahuje mezinárodní prvek, pak si strany projednávají, že vztah řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není uživatel, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, odkud nelze smluvně odchýlit, a který by se v případě neexistence volby práva použil jinak dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
  • 9.2 Je-li některá ustanovení neplatné nebo neúčinné nebo se takovým stane, na jehož místo obchodních podmínek ustanovení na ustanovení ustanovení, které je neplatným ustanovením co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
  • 9.3 Smlouva o službách včetně obchodních podmínek je archivována poskytovatelem v elektronické podobě, případně záznam o konkludentních smlouvách. Archiv nejsou přístupné.
  • 9.4 Příloha obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy o službách. Tento formulář byl vytvořen dle vzoru zveřejněného Českou obchodní inspekcí. Uživatel může využít i jinou formu oznámení, za předpokladu, že bude obsahovat informace nutné pro jeho vyřízení. Oznámení se zasílá v elektronické formě na adresu elektronické pošty helpdesku.
  • 9.5 Kontaktní údaje poskytovatele jsou uvedeny ve výkladu pojmu poskytovatele.

 


    • Oznámení o odstoupení od smlouvy o službách
    • Odesílatel: (jméno a příjmení, bydliště, případně e-mail, tel. číslo)

 

    • ................................................................................................................

 

    • Dne ………………… jsem s Vámi uzavřeli smlouvu o službách
    • Využívám možnosti dané těmito obchodními podmínkami a odstupují od smlouvy o službách.

 

  • V ..................... dně .....................