DODACÍ PODMÍNKY

shopee.cz není prodejce zboží. Na stránkách www.shopee.cz prezentujeme nabídku jednotlivých prodejců, kteří zboží zasílají zdarma přímo na adresu zákazníka podle následujících dodacích podmínek:

Vyhledávejte a inzerujte nejvýhodnější nabídky produktů. Nemusíte se proto obávat poštovného ani u objednávky v nižší hodnotě. Zboží vám doručí státní podnik Česká pošta a přímo do vaší schránky.

  • Doba dodání je uvedena u každého produktu a mění se v různých 5-45 pracovních dní. U ostatního zboží je dodací doba individuálně uvedená u produktů podle dodavatele a období v roce (Vánoce, jiné svátky). Uváděné dny dodání jsou počítány vždy ode dne odeslání. Nejzazší doba dodání činí 60 pracovních dní.

 

  • Připravte se na to, že je zboží zasíláno z Asie, Taiwanu, USA nedokážeme jakkoli změnit lhůtu pro doručení. Berte proto lhůtu 5 - 45 pracovních dní jako orientační, nikoliv závaznou.

 

  • Tato dodací lhůta může prodloužit vlivem svátků, prázdnin, Vánoc nebo vlivu poštovních služeb. Prodloužení dodací lhůty není v žádném případě porušeno dodací podmínky.

 

  • Naše společnost není prodejce zboží a nemá vliv na průběžné dodání. Z naší strany dokážeme ověřit, zda byla objednávka prodejcem expedována ale vzhledem k tomu, že je zboží zasíláno z Asie, Taiwanu, USA nedokážeme jakkoli změnit lhůtu pro doručení.

 

  • Pokud není zákazníkem zboží prodejcem doručeno chybou prodejce (neodesláním) nebo chybou doručovacích služeb ve lhůtě 90 dní od odeslání, může nárok na vrácení plné ceny za dodané zboží. Tuto náhradu následně na základě žádosti zákazníka provede naše společnost ve lhůtě 14 pracovních dní zpět jedna platební metoda, kterou zákazník zaplatí.

 

  • Zásilka je doručena (uložena k vyzvednutí) zákazníků Českou poštou, občas to pracovníkovi České pošty nechává na poště a je třeba si kontrolovat schránku.
  • Zboží poskytnout Dodavatel. Obvyklá dodací doba je uvedena u každého produktu. Zákazníci mohou používat o znovuzaslání zboží, vrácení peněz kuponem nebo vrácení peněz v případě, kdy není zásilka doručena do 60 dnů ode dne odeslání.
  • V případě poškození obalu trvejte na překontrolování obsahu zásilek s pracovníkem České pošty a sepište protokolu
  • V případě ztráty zásilky při přepravě zasíláme na své náklady zákazníkům zboží nové, v tomto případě je třeba počítat s prodloužením dodací lhůty
  • Objednávky s vyšší hodnotou mohou být celně projektovány, vyměněny CLO a DPH zákazníci kompenzovat. Pravděpodobnost celního projekce u objednávek do hodnoty 1500 Kč je z našich zkušeností méně než 0,1%

Platba bankovním převodem (předem)

  1. Po přijetí objednávky vám zašleme potvrzovací e-mail se zmenšením objednaného zboží, kde si můžete zkontrolovat své doručovací údaje. V tomto e-mailu naleznete také pokyny k platbě. Číslo objednávky je variabilním symbolem pro platbu a na základě variabilního symbolu probíhá k automatickému párování plateb v našem systému, snažíme se prosím uvést do variabilního symbolu (VS) správné číslo objednávky.
  2. Po přijetí plateb na náš účet dojde k expedici vaší objednávky.Uvádějte variabilní symbol vaší objednávky.
  3. Zboží je předáno k odeslání až po přijetí peněz na naše bankovnictví.

Platba Online platba (karta, rychlý převod) - Doporučujeme

  • Můžete zaplatit online předem, ihned po zaplacení je objednávka předána k odeslání a balíčku bude uu vás doma stále než platbou běžným převodem.
  • Vybrat si můžete z několika způsobů online převodu, nejpopulárnější je platba kartou, kde stačí zadat číslo vaší karty, datum expirace a nakonec ochranné číslo na zadní straně karty.
  • Další platby jsou například rychlým převodem ČSOB, Fio, Equa bank a mnoho dalších.